Gastoudernieuws

Nu de winterperiode aanbreekt, treffen wij alweer voorbereidingen voor de zomervakantie van 2018 De aanvraagformulieren voor het uitnodigen van een kind liggen  klaar om verstuurd te worden naar de gastgezinnen.Ondertussen hebben wij oproepjes geplaatst in plaatselijke kerkbladen en regioblaadjes om ook nieuwe gastgezinnen te werven. De kindertehuizen in Roemenië zitten vol met kinderen, die in de zomermaanden nergens naar toe kunnen. DRIE  lange maanden in het kindertehuis…………… Voor deze kinderen is een vakantie in Nederland een welkome afleiding.                                                                                                                Liefde en aandacht in een gezin. Lekker spelen met broertjes of zusjes en misschien ook wel met buurtkinderen. Dat is toch heel wat anders dan, dag in, dag uit achter dat grote hek van het kindertehuis. Ook al is de vakantie in Holland maar 3 weken, het is een feest voor deze kinderen. De kinderen komen in 2018 de  laatste twee weken van juli en de eerste week van augustus.         Dat zijn de weken  29, 30 en 31.                               Doet u mee? Reageer dan vandaag nog. Bel 0546-671310 Bea en Janni