Gastoudernieuws

Nu de winterperiode aanbreekt, treffen wij alweer voorbereidingen voor de zomervakantie van 2021 De kindertehuizen in Roemenië zitten vol met kinderen, die in de zomermaanden nergens naar toe kunnen. DRIE lange maanden in het kindertehuis…………… Voor deze kinderen is een vakantie in Nederland een welkome afleiding. Liefde en aandacht in een gezin. Lekker spelen met broertjes of zusjes en misschien ook wel met buurtkinderen. Dat is toch heel wat anders dan, dag in, dag uit achter dat grote hek van het kindertehuis. Ook al is de vakantie in Holland maar 3 weken, het is een feest voor deze kinderen. Op dit moment zijn er nog geen gastouders die een kind willen uitnodigen. Maar de kinderbescherming in Brasov heeft ons verzekerd dat er ook volgend jaar kinderen uitgenodigd kunnen worden voor een vakantie naar Nederland. Het is nog wel even afwachten hoe het verder gaat met corona. Dus als u een kind uit wilt nodigen, neem dan contact op. We zijn dringend op zoek naar nieuwe gastgezinnen!!! Doet u mee? Reageer dan vandaag nog. Bel 0546-671310 Bea en Janni