Nieuws werkplaats

Wijzigingen Leer- werkplaats.

Helaas hebben we de dagelijkse leiding van de leer- werkplaats ( opnieuw ) moeten wijzigen per 1-11-2019. Adrian en Vera Birsan zijn in mei 2019 gestart maar o.a. door zwangerschap van Vera hebben we, in overleg, besloten de overeenkomst voor beide te beëindigen. Dit mede ook op aangeven van Adrian. Ze zijn jong, maken eigen keuzes en gaan eigen wegen. Wij wensen hen alle geluk voor de toekomst. Inmiddels hebben Mariana en Madalin Meterna de leiding op zich genomen en vol enthousiasme aan de slag. Ze zijn immers goed bekend, vertrouwd en weten ‘van de hoed en de rand’. Mariana ( en ook Madalin ) is al jaren ‘onze toeverlaat’ in Roemenie. Zij vormen samen de leiding en hebben de taken onderling verdeeld. Ook Luminita komt per Januari 2020 terug in de winkel, waar Oana nog steeds werkt.

Hulpgoederen ( winkel )

Alle ( goede ) hulpgoederen kunnen we nog steeds gebruiken en voor de winkel maar ook om buiten de winkel om voor de minder draagkrachtige en sociale situaties, één en ander conform de doelstelling. Denk niet.. Roemenie is onderdeel van de EU, dus hulp is niet nodig!! Dat is een misvatting, met uw hulp kunnen we mensen helpen !