Nieuws werkplaats

Wijzigingen Leer- werkplaats.

Adrian en Vera Birsan zijn begin mei 2019 begonnen als dagelijkse leiding van de Leer- werkplaats. Beide zijn 27 jaar oud, getrouwd ( 2018 )en wonen in Ucea de Sus. Zij zijn inmiddels een paar maand enthousiast aan de slag en leren snel. Natuurlijk heeft het even tijd nodig om aan elkaar te wennen en als team te functioneren. Mariana en Madalin zijn erg druk met hun eigen bedrijf maar blijven supervisie houden op de leer- werkplaats. Zij zijn ook direct aanspreekbaar voor Adrian en Vera. Beide ( Adrian en Vera ) zijn inmiddels in Nederland geweest voor de nodige contacten en werkwijzen, met name wat betreft de planten. Een rechtstreekse ontmoeting voedt het wederzijds vertrouwen en draagt bij aan een open communicatie. Wij denken dat beide ( met nieuwe ideeën ) ook in staat zijn de Leer- werkplaats een impuls te geven. De taken zijn als volgt globaal verdeeld: Adrian doet de planten, alle technisch zaken en onderhoud. ( met Cosmin en Nicu ) Vera doet de winkel, administratie en financiën. ( met Oana ) Camelia en Lumanita ( winkel ) hebben ons verlaten en zijn ander werk gaan doen.

Hulpgoederen ( winkel )

Alle ( goede ) hulpgoederen kunnen we nog steeds gebruiken en voor de winkel maar ook om buiten de winkel om voor de minder draagkrachtige en sociale situaties, één en ander conform de doelstelling. Denk niet.. Roemenie is onderdeel van de EU, dus hulp is niet nodig!! Dat is een misvatting, met uw hulp kunnen we mensen helpen !
- - ·