Activiteiten

Ontbijtservice Stichting Helpt Roemenië  “In de smaak gevallen!” Op zaterdagochtend 8 april zijn er in de regio Den Ham, Daarle, Vroomshoop en Geerdijk zo’n 697 ontbijtjes rondgebracht. In alle vroegte pakten 20 chauffeurs met bijrijders de auto in om hun route met bestellingen te gaan rijden. Op sommige adressen was de tafel al vrolijk gedekt en waren de bewoners startklaar voor het ontbijt. Maar zo was het lang niet overal; het merendeel van de mensen was verbaasd en blij verrast! Zo was er bijvoorbeeld een bestelling van Maurice: “Voor iemand in een bejaardenhuis” of van Bella de hond die met een ontbijtje iemand bedankte voor het logeren. Ook veel oppas opa’s en oma’s werden met dit ontbijt eens in het zonnetje gezet. Graag willen we iedereen die aan een ander heeft gedacht, maar ook vrijwilligers en sponsoren heel hartelijk bedanken! Gezien de reacties is deze actie zeker ‘in de smaak’ gevallen! De opbrengst, zo’n € 4.000 wordt besteed aan nieuw dakfolie voor een tunnelkas op de kwekerij in Roemenië.